Reacties

Reacties 201 - 250 van 320

Naam Reactie Datum
C Fruytier Samen ben je toch wat sterker zal Peter gedacht hebben… 22 sep. '12
Janneke Fruijtier pak jelui maar goed in as jelui hier wier op an koemen,want… 22 sep. '12
Margret Op dit verhaal zaten wij nog te wachten. Dat van de… 21 sep. '12
Tineke Van Den Berg wat een gave verrassing en van harte gefeliciteerd… 21 sep. '12
Dirk & Jacqueline Ideetje voor Peter; De Camino op de fiets!!!! Gefeliciteerd… 20 sep. '12
Elise Proficiat, ben trots op jullie. Nog een mooie tijd… 20 sep. '12
Natascha van Loosen Wat een leuke verassing. Ik ben zo blij dat jullie… 20 sep. '12
Corrie Ruiten Gefeliciteerd, wat een geweldige prestatie! Morgen… 20 sep. '12
Marjan loosman Wat een leuke verrassing, veel plezier voor de laatste… 20 sep. '12
C Fruytier Ik dacht maar zouden ze elkaar al hebben gevonden… 20 sep. '12
Marian Ontzettend trots op jullie. Een welkom die jullie… 20 sep. '12
Marret wat een mooi slot van jullie reis, Urk en Santiago… 20 sep. '12
Annie Fijn als je zo goed lopen kan dat besef ik nu pas!… 20 sep. '12
Jannie Snoek Spannend hoor, het eind is in zicht. Wat fijn dat… 18 sep. '12
Cor He collega, Met veel plezier lees ik de reisverslagen.… 17 sep. '12
Natascha van Loosen Bij ons gaat het leven zijn gewone gangetje en jullie… 17 sep. '12
Margret Vandaag zondag, dus ging ik in onze kerkdienst op… 16 sep. '12
Jan rein bos beste Lopers, wanneer ik de verhalen lees en de bijbehorende… 16 sep. '12
Jannie Snoek Hallo daar, ik heb vandaag ook mee gedaan met de wandeltocht,… 15 sep. '12
Alie schenk(peppelstek) Hallo daar wij hebben vandaag de 20 km gelopen een… 15 sep. '12
Ester Barends Hoi Laus en Esther, we konden vandaag natuurlijk niet… 15 sep. '12
Marjan Moge God, die ons hoop geeft, je in het geloof geheel… 15 sep. '12
Co Ook heerlijk gewandeld , bijna 25 kilometer , mooie… 15 sep. '12
C Fruytier Ook wij hebben als fruijtiertjes iedere zondag een… 14 sep. '12
Dirk & Jacqueline Na de kerk, op de koffie bij je familie! Ook een gezellige… 14 sep. '12
Cees Koffeman Deze route is puur genieten, echt een mooi stukje… 13 sep. '12
Marian "Ontberen doet begeren" en genieten op afstand… 13 sep. '12
Ria woord Heerlijk,iedere avond reis ik een beetje met jullie… 13 sep. '12
Co Hallo Ester .leuk ik wist niet dat je aan het wandelen… 12 sep. '12
Mineke ik vind het bijzonder om iedere dag jullie reis mee… 12 sep. '12
Co Wakker Hallo jelui, ook wij zijn "" onderweg"… 11 sep. '12
Luuk Hee Laus en Esther! Lees af en toe even jullie vorderingen… 11 sep. '12
Marian He luitjes, lees jullie blog elke dag en geniet op… 11 sep. '12
Tineke Van Den Berg hallo Laus en Esther ik geniet elke dag van jullie… 11 sep. '12
C Fruytier Vandaag avondmaal gevierd we zongen vooraf kom tot… 9 sep. '12
Natascha van Loosen Dat snaar en zwager, Ok, ik moet toegeven dat het… 9 sep. '12
Nettie Ik moest vandaag aan jullie denken toen we tijdens… 9 sep. '12
Margret Lieve Esther en Laus, Het is vandaag zondag en weer… 9 sep. '12
Natascha van Loosen He broer en schoonzus, Ik hoorde van mijn moeder dat… 9 sep. '12
Dirk & Jacqueline Over krachtige vrouwen gesproken, wat dacht je van… 8 sep. '12
Christine van loosen Wij zijn ook trots op jullie hoor ;) Liefs 6 sep. '12
Ingrid en de boer hij ploegde(zaaide en oogstte) voort en… 6 sep. '12
Ingrid ik vertrek binnenkort naar Usbekistan. Prachtig maar… 6 sep. '12
Patricia van Topo Beste Laus en Esther, Blij te vernemen dat jullie… 6 sep. '12
Marret Super om te lezen! Hoe krachtig een simpel advies… 5 sep. '12
Anne-Wil Now walking back down this mountain, with the strength… 5 sep. '12
Ester Barends Man, man ik zal je de reacties van m’n moe en tante… 5 sep. '12
Jannie Snoek Nou, gelukkig zijn jullie weer gaan lopen, een mens… 5 sep. '12
Margret Gelukkig kunnen ze je schoenen niet makkelijk jatten.… 5 sep. '12
Ab en cobie Lieve Laus en Esther,wat een rot ervaring moet dit… 5 sep. '12

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »