Reacties
Reacties 201 - 250 van 320
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| C Fruytier | Samen ben je toch wat sterker zal Peter gedacht hebben… | 22 sep. '12 |
| Janneke Fruijtier | pak jelui maar goed in as jelui hier wier op an koemen,want… | 22 sep. '12 |
| Margret | Op dit verhaal zaten wij nog te wachten. Dat van de… | 21 sep. '12 |
| Tineke Van Den Berg | wat een gave verrassing en van harte gefeliciteerd… | 21 sep. '12 |
| Dirk & Jacqueline | Ideetje voor Peter; De Camino op de fiets!!!! Gefeliciteerd… | 20 sep. '12 |
| Elise | Proficiat, ben trots op jullie. Nog een mooie tijd… | 20 sep. '12 |
| Natascha van Loosen | Wat een leuke verassing. Ik ben zo blij dat jullie… | 20 sep. '12 |
| Corrie Ruiten | Gefeliciteerd, wat een geweldige prestatie! Morgen… | 20 sep. '12 |
| Marjan loosman | Wat een leuke verrassing, veel plezier voor de laatste… | 20 sep. '12 |
| C Fruytier | Ik dacht maar zouden ze elkaar al hebben gevonden… | 20 sep. '12 |
| Marian | Ontzettend trots op jullie. Een welkom die jullie… | 20 sep. '12 |
| Marret | wat een mooi slot van jullie reis, Urk en Santiago… | 20 sep. '12 |
| Annie | Fijn als je zo goed lopen kan dat besef ik nu pas!… | 20 sep. '12 |
| Jannie Snoek | Spannend hoor, het eind is in zicht. Wat fijn dat… | 18 sep. '12 |
| Cor | He collega, Met veel plezier lees ik de reisverslagen.… | 17 sep. '12 |
| Natascha van Loosen | Bij ons gaat het leven zijn gewone gangetje en jullie… | 17 sep. '12 |
| Margret | Vandaag zondag, dus ging ik in onze kerkdienst op… | 16 sep. '12 |
| Jan rein bos | beste Lopers, wanneer ik de verhalen lees en de bijbehorende… | 16 sep. '12 |
| Jannie Snoek | Hallo daar, ik heb vandaag ook mee gedaan met de wandeltocht,… | 15 sep. '12 |
| Alie schenk(peppelstek) | Hallo daar wij hebben vandaag de 20 km gelopen een… | 15 sep. '12 |
| Ester Barends | Hoi Laus en Esther, we konden vandaag natuurlijk niet… | 15 sep. '12 |
| Marjan | Moge God, die ons hoop geeft, je in het geloof geheel… | 15 sep. '12 |
| Co | Ook heerlijk gewandeld , bijna 25 kilometer , mooie… | 15 sep. '12 |
| C Fruytier | Ook wij hebben als fruijtiertjes iedere zondag een… | 14 sep. '12 |
| Dirk & Jacqueline | Na de kerk, op de koffie bij je familie! Ook een gezellige… | 14 sep. '12 |
| Cees Koffeman | Deze route is puur genieten, echt een mooi stukje… | 13 sep. '12 |
| Marian | "Ontberen doet begeren" en genieten op afstand… | 13 sep. '12 |
| Ria woord | Heerlijk,iedere avond reis ik een beetje met jullie… | 13 sep. '12 |
| Co | Hallo Ester .leuk ik wist niet dat je aan het wandelen… | 12 sep. '12 |
| Mineke | ik vind het bijzonder om iedere dag jullie reis mee… | 12 sep. '12 |
| Co Wakker | Hallo jelui, ook wij zijn "" onderweg"… | 11 sep. '12 |
| Luuk | Hee Laus en Esther! Lees af en toe even jullie vorderingen… | 11 sep. '12 |
| Marian | He luitjes, lees jullie blog elke dag en geniet op… | 11 sep. '12 |
| Tineke Van Den Berg | hallo Laus en Esther ik geniet elke dag van jullie… | 11 sep. '12 |
| C Fruytier | Vandaag avondmaal gevierd we zongen vooraf kom tot… | 9 sep. '12 |
| Natascha van Loosen | Dat snaar en zwager, Ok, ik moet toegeven dat het… | 9 sep. '12 |
| Nettie | Ik moest vandaag aan jullie denken toen we tijdens… | 9 sep. '12 |
| Margret | Lieve Esther en Laus, Het is vandaag zondag en weer… | 9 sep. '12 |
| Natascha van Loosen | He broer en schoonzus, Ik hoorde van mijn moeder dat… | 9 sep. '12 |
| Dirk & Jacqueline | Over krachtige vrouwen gesproken, wat dacht je van… | 8 sep. '12 |
| Christine van loosen | Wij zijn ook trots op jullie hoor ;) Liefs | 6 sep. '12 |
| Ingrid | en de boer hij ploegde(zaaide en oogstte) voort en… | 6 sep. '12 |
| Ingrid | ik vertrek binnenkort naar Usbekistan. Prachtig maar… | 6 sep. '12 |
| Patricia van Topo | Beste Laus en Esther, Blij te vernemen dat jullie… | 6 sep. '12 |
| Marret | Super om te lezen! Hoe krachtig een simpel advies… | 5 sep. '12 |
| Anne-Wil | Now walking back down this mountain, with the strength… | 5 sep. '12 |
| Ester Barends | Man, man ik zal je de reacties van m’n moe en tante… | 5 sep. '12 |
| Jannie Snoek | Nou, gelukkig zijn jullie weer gaan lopen, een mens… | 5 sep. '12 |
| Margret | Gelukkig kunnen ze je schoenen niet makkelijk jatten.… | 5 sep. '12 |
| Ab en cobie | Lieve Laus en Esther,wat een rot ervaring moet dit… | 5 sep. '12 |

- Esther Hoekman: Dank, wat een leuke reactie.…
- Ingrid: Hallo Esther, mijn dochter…
- Jacqueline koffeman: Oe skril Ester. De bloedzuigers…
- Anne-Wil: 🤍❤️
- Jacqueline koffeman: Wat een mooie uitzichten…
Alle reacties »