Naam:
Reisverhalen:
113
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Laus (1964) en Esther (1966) . Al sinds 1987 officieel bij elkaar. We hebben samen drie kinderen. We houden beide van wandelen. Alleen, met vrienden of met elkaar. We zijn genietende wandelaars. We genieten vooral van het buiten zijn en van de natuur. Verder vind ik het leuk om collumns te schrijven over onze wandelavonturen.

Over onze reis

Wij houden van bergen, de kust en de zee. Pelgrimspaden hebben een aantrekkingskracht op ons, ook vanwege de kans op leuke ontmoetingen. Op deze site doen we verslag van verschillende wandelvakanties, die meestal deze ingrediënten bevatten.

Het begint met de Camino Nord naar Santiago. Daarna hebben we in Bretagne gelopen en van Le Puy tot Moisac. Vervolgens Engeland SWCP en de pelgrimstocht naar Rome. Ons laatste (meerjaren) project is via pelgrimspaden van IJsselmeer naar de Middellandse zee. Zo vullen we dit verslag steeds verder aan.

Hopelijk heeft veel leesplezier.

Bezochte landen

Wij hebben 24 landen (10%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Macedonië, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Servië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.